Nieuwjaarsconcert in Nispen

NISPEN - Zondag 10 januari verzorgt harmonie St.Caecilia uit Nispen het inmiddels traditionele nieuwjaarsconcert. Met recht kan over een traditie gesproken worden; de première van dit gebeuren vond plaats in 1996.

De editie van 2010 wordt een speciale. In het programma na de pauze is ruimte gemaakt voor de jeugd. 9 muzikanten die les volgen op de Roosendaalse muziekschool hebben in de kerstvakantie in gezamenlijke repetities met harmonie de eerste ervaring opgedaan met het samenspel. Tijdens het nieuwjaarsconcert doen zij met de drie ingestudeerde nummers hun eerste podiumervaring op. Voor het zover is kan de harmonie zelf volop aan de bak. Voor de pauze spelen zij onder andere in een bewerking van Filip Sandras een selectie van de hits van Rob de Nijs. Verder staan het optimistische werk van Enjoy Live van Wolfgang Wössner, en het meeslepende The hearth of Lithuania van Jacob de Haan te beluisteren. Als vanouds is de presentatie deze middag in de vertrouwde handen van Frans van der Groen. Dirigent Guy van Geldorp en zijn muzikanten verwelkomen u graag op zondagmiddag 10 januari in Zaal Verhoeven, Dorpsstraat 87 in Nispen. Aanvang is om 14:30 uur, de koffie staat klaar vanaf 14:00 uur.

Bron: De Roosendaalse bode 06-01-2010

Dreamweaver templates by JustDreamweaver.com